Duże koło, Duży skok , Demon prędkości :)

 

Czy w kolarstwie górskim jest jakaś fraza, która jest bardziej nadużywana w opisie geometrii niż „longer/slacker”? Każdy producent ma w tym swoj  udzial, IBIS rowniez. Sprawia, że rowery zjeżdżają lepiej, ale pytanie brzmi, jak daleko można  przesunąć granice ? Czuliśmy, że jesteśmy na krawędzi tego trendu, dopóki nie zaczęliśmy eksperymentować z kątami rury podsiodłowej i przesunięciem widelca.

Dzięki temu, że kąt nachylenia rury podsiodłowej wynosi 76 °, otrzymujemy lepiej dociążony przód a co za tym idzie pewniejsze i bardziej precyzyjne prowadzenie. Przeniesienie rury podsiodłowej do przodu pomogło z kolei utrzymać długość górnej rury w rozsądnych granicach i pozwoliło zwiększyć Reach.

Oprócz stromej rury podsiodłowej, Ripmo wykorzystuje również przesunięcie widelca, które jest krótsze niż tradycyjnie stosowane. Dzięki temu kąt główki 65,9 ° jest odczuwalny jak 64,5 ° bez zwiększania rozstawu osi. Zyskujesz stabilność mocno pochylonej główki, nie tracąc możliwości poruszania się w ciasnych zakrętach.

Geometria Ripmo zapewnia nowy poziom pewności, szybkości i stabilności na kołach 29" zaczerpnięte wprost z  Mojo HD4 na którym fabryczny zespół Ibis'a zdobył  drużynowe mistrzostwo EWS.

 Skok  145 mm rear /  160 mm front

Nie znaleziono produktów spełniających podane kryteria.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
regulamin sklepu internetowego
Sklep internetowy od home.pl